Ilmoittautuminen

Tervetuloa voimistelemaan Kotkan Kiriin! Meillä voit harrastaa liikuntaa monipuolisesti erilaisin tavoittein. 2023 ohjelmistossa ovat mukana voimistelukoulut, harrastevalmennusryhmät ja joukkuevoimistelu.

Jos olet uusi harrastaja:

Voit kysyä syksyn 2023 ja kevään 2024 avoimia paikkoja sähköpostilla info@kirigymnastics.fi

Maksut

Jäsenmaksu
Kotkan Kirin jäsenmaksu vuonna 2023 on 15€. Jäsenmaksu peritään kaikilta seuraan kuuluvilta.

Kausimaksu
Kaikkien joukkueiden ja ryhmien kausimaksu on kausikohtainen. Syyskausi kestää heinä-/elokuusta joulukuuhun ja kevätkausi tammikuusta touko-/kesäkuuhun.

Uudet harrastajat voivat kokeilla ryhmässä kaksi kertaa maksutta, eikä kokeilu sido mihinkään. Mikäli haluat kokeilujakson päättyessä perua ilmoittautumisen tai vaihtaa ryhmää, keskustele joukkueen valmentajan kanssa ja lähetä viestiä info@kirigymnastics.fi

Joukkueiden kausimaksujen suuruudet löydät joukkueiden omilta sivuilta.