Arvot ja visio

Iloa ja elinikäisiä elämyksiä

Hyvässä seurassa unelmista totta

Yhdessä ja yhteisöllisesti tehden

Meille on toiminnassamme tärkeää korostaa yhteisöllisyyttä ja yhdessä tekemistä. Me, eli seuran ihmiset ja jäsenet olemme koko seura ja seuran sydän. Hyvässä seurassa teemme yhdessä unelmista totta. Toteutamme jäsenistömme ja toimijoidemme pieniä sekä suuria unelmia. Meillä on Kotkan Kirissä tärkeää, että yhdessä toimiminen on kivaa, antoisaa ja tuloksellista.

Tarjoamme jäsenistöllemme sekä toimijoillemme elämyksellisiä kokemuksia niin arkiharjoittelussa kuin muissa tapahtumissa kuten näytöksissä, kilpailuissa ja suurtapahtumissa. Arjessa autamme harrastajia oppimaan uutta ja ylittämään itsensä kerta toisensa jälkeen. Harrastajat saavat onnistumisen kokemuksia voimistelun parissa. Meille on tärkeää, että arjen harjoittelu tuottaa iloa ja energiaa ja harjoituksista lähtee kotiin hymyssä suin olevia iloisia, liikunnasta ja voimistelusta innostuneita harrastajia ja voimistelijoita. Arjen harjoittelun lisäksi haluamme tarjota elämyksiä erilaisten näytösten, kilpailuiden ja suurtapahtumien muodossa. Osallistumme aktiivisesti erilaisiin tapahtumiin, joissa pääsemme luomaan elinikäisiä elämyksiä.

Panostamme yhteisöllisyyden luomiseen voimakkaasti seurassamme. Haluamme, että jokainen kokee olevansa osa Kotkan Kirin voimisteluperhettä ja voi kertoa ylpeästi olevansa Kiriläinen. Järjestämme säännöllisesti yhteisöllisiä tapahtumia joukkueiden sekä koko seuran jäsenistön kesken. Joukkueet harjoittelevat osittain yhdessä ja järjestävät kauden aikana lukuisia yhteisiä treenejä. Lisäksi järjestämme säännöllisesti liikunnallisia tapahtumia, joihin otamme mukaan myös jäsentemme perheenjäsenet ja lähipiirit mukaan.

Meillä on Kotkan Kirissä lisäksi hyvin aktiivinen kiitoskulttuuri. Kiitämme ja arvostamme suuresti jokaista toimijaamme ja harrastajaamme. Muistamme esimerkiksi jokaisen kauden lopussa niin harrastajiamme kuin seuramme toimijoitakin.

Voimistelujaoston visio

• Tarjoamme voimistelu- ja liikuntatoimintaa useilla eri ikä-, taito ja tavoitetasoilla
  • Jäsenet ovat positiivisesti ylpeitä Kiriläisyydestään. Meillä on vahva yhtenäisyyden kulttuuri
  • Meillä on useita erilaisia polkuja ja vaihtoehtoja harrastus- ja seuratoimintaan liittyen