Rekrytointi

Meillä Kotkan Kirissä toimii sitoutuneita, aktiivisia ja taitavia valmentajia sekä seuratoimijoita. Vaikka meillä töitä tehdään vapaaehtoisvoimin, meille on kunnia-asia toimia vastuullisena ja hyvänä “työnantajana”.

Me tarjoamme:

• Iloisen ja yhteisöllisen seuratyöpaikan liikunnan ja hyvinvoinnin parissa
  • Mahdollisuuden olla kehittämässä seuraamme
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan toimenkuvaan ja vastuisiin
  • Kattavan koulutustarjonnan sekä erinomaiset mahdollisuudet kehittää omaa osaamistaan
  • Inspiroivan ja kannustavan seurayhteisön

Kaikki seuramme ohjaajat ja valmentajat saavat maksuttoman Suomen Voimisteluliiton 1. tason koulutuksen seurassamme.

Haluatko mukaan kehittyvään tiimiimme?

Etsimme positiivisia, luotettavia ja innokkaita valmentajia ja ohjaajia, joilla on omaa liikunnallista taustaa ja jotka tulevat hyvin toimeen lasten kanssa.

Valmentajat ja ohjaajat sitoutuvat ryhmän vetämiseen pääsääntöisesti yhdeksi kaudeksi kerrallaan. Valmentajat suunnittelevat yhteistyössä kausisuunnitelmat ja harjoitusten sisällöt. Jaostolla on valmiita pohjia kausisuunnitelmiin ja harjoitusten sisältöihin.

Ole yhteydessä info@kirigymnastics.fi  tai 044 593 0228