Voimistelu Kirissä

Kotkan Kiri tunnetaan perinteisenä ja menestyneenä joukkuevoimisteluseurana. Joukkuevoimistelu on urheilulaji, joka vaatii voimistelijoilta taitoa, voimaa, venyvyyttä ja ilmaisua. Lajissa liikesarjat ja musiikki yhdistyvät toisiinsa muodostaen upean kokonaisuuden. Voimistelussa erityistä huomiota ja kiinnostusta herättävät voimistelijoiden notkeat tasapainot, mielenkiintoiset akrobatialiikkeet ja näyttävä välinetekniikka.

Harjoituksemme on suunniteltu tukemaan lasten liikunnallista kehitystä ja ne luovat pohjan liikunnalliseen tulevaisuuteen. Valmennuksessa osallistetaan ja kuunnellaan myös lasten toiveita. Kotkan Kiri on lasten ja nuorten Liikunnan tähtiseura. Panostamme harjoituksissamme turvallisuuteen ja innostuksen sytyttämiseen. Seura tarjoaa valmentajille aktiivisesti erilaisia voimisteluliiton valmentaja- ja tuomarikoulutuksia.

Voimistelun lajitaitojen lisäksi voimisteluharjoituksissa kehitetään fyysisiä ominaisuuksia kuten liikkuvuutta, keskivartalon hallintaa, nopeutta ja ponnistusvoimaa. Voimisteluharrastuksessa tärkeässä roolissa ovat myös kilpailu- ja esitysohjelmien harjoittelu. Näiden lisäksi harjoitteluun voi kuulua myös balettia ja tanssia. Arkisen harjoittelun lisäksi joukkueet voivat käydä myös kilpailuissa ja leireillä. Tämän lisäksi joukkueiden kesken voidaan pitää erilaisia tehoviikonloppuja ja kivoja joukkueiltoja joukkuekavereiden kesken. Voimisteluharrastus Kirissä tarjoaa parhaimmillaan jopa elinikäisiä ystävyyksiä.

Ole yhteydessä info@kirigymnastics.fi, jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää voimistelun aloittamiseen liittyen! Me autamme mielellämme.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.