Uusi upea seuravaatteiden mallisto

6.3.2023

Olemme luoneet yhteistyössä Team Placen kanssa Kiri Gymnastics -vaatemalliston.

Kotkan Kirin voimistelujaoston seuravaatemallisto koostuu monipuolisesti erilaisita tuotteista. Kuulemme malliston kehittämisessä mielellämme jäsenistön toiveita, jotta saamme vietyä mallistoa eteenpäin jäsenistön toiveiden mukaisesti.

Pyrimme tekemään toiminnassamme kestävämpiä valintoja ja siitä syystä päädyimme valitsemaan seurassa täysin yhtenäisen seuramalliston, joukkueiden omien nimikoitujen tuotteiden sijaan. Tavoitteenamme on, että ”Kiri Gymnastics” tuotteiden jälleenmyyminen ja kierrättäminen on mahdollista. Valitsimme tuotteisiin myös melko ajattoman tyylin, joka kestää aikaa.

Team Placelta löytyy nyt meidän oma "Kiri Gymnastics" -mallisto, joka on tilattavissa suoraan Team Placen verkkokaupan kautta. Nämä tuotteet on suunnattu kaikille jäsenillemme sekä huoltojoukoille ja kannustajille!

Tästä pääset tutustumaan verkkokauppaan: https://www.teamplace.eu/kirigymnastics/