Uusi kausi käynnistyy

3.1.2022

Hyvää alkanutta vuotta 2022!

Meillä kausi käynnistyy 10.1.2022 alkavalla viikolla ja samalla joukkueet täydentävät rivejään tarvelähtöisesti. Ilmoittaudu mukaan seuraavaan linkin kautta (rekisteröidy ensin ja sitten pääset täyttämään lomakkeen)

Keväällä 2022 Kotkan Kirissä on kolme joukkuetta:

Minor (yli 8-vuotiaat) - harjoittelee kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja torstaisin ja tähtää voimisteluliiton 8-10 -vuotiaiden kilpailuihin. Kilpailuihin osallistuminen edellyttää, että voimistelija osallistuu viikon molempiin harjoituksiin.

Leonis (yli 6-vuotiaat) - harjoittelee kerran viikossa torstaisin voimistelun perustaitoja ja esiintyy seuran kevätnäytöksessä

Myy (3-4 -vuotiaat) - harjoittelee kerran viikossa perjantaisin voimistelun perustaitoja ja esiintyy seuran kevätnäytöksessä (Myy-joukkue on tällä hetkellä lähes täynnä)

Iloisia voimistelijoita ja valmentajia
Tervetuloa mukaan voimistelemaan!