Kevätkauden 2022 kuulumiset

1.6.2022

Minor-joukkue kilpaili ensimmäistä kertaa 8-10 vuotiaiden sarjassa Järvenpäässä.

Kevätkauden 2022 kuulumisia

Kevätkausi 2022 alkoi haastavissa merkeissä koronarajoituksista johtuen, mutta siitä huolimatta saimme kauden onnistuneesti päätökseen. Joukkueet harjoittelivat ahkerasti voimistelun perustaitoja ja kehitystä tapahtui huimin harppauksin niin yksilö- kuin joukkuetasolla.

Leonis-joukkue esiintyi Helsingissä Gloria-Staralla ensimmäistä kertaa. Esiintyminen oli monelle ensimmäinen kerta yleisön edessä, mutta se sujui hienosta ja joukkue sai hyvää palautetta staraa arvioineilta tuomareilta.

Joukkueet ja valmentajat kevätnäytöksessä kauden päätteeksi

Minor-joukkue esiintyi myös Staralla, ja lisäksi osallistui ensikertaa 8-10 vuotiaiden sarjan kilpailuun. Kilpailu oli joukkueelle ensimmäinen laatuaan ja joukkue sai sieltä arvokasta kokemusta sekä halua kehittyä eteenpäin. Minor jatkaa kilpailua samassa sarjassa myös tulevana syksynä.

Lisäksi Kiriläisiä valmentajia ja jaoston hallituksen jäseniä nähtiin myös Tampereella Gymnaestrada-tapahtumassa. Kirkkaat vedet-ohjelmassa esiintyi 7 Kiriläistä ja stadionesiityminen oli upea kokemus! Kirkkaat vedet-esitys nähdään ensivuonna myös kansainvälisessä Gymnaestradassa Amsterdamissa, jonne Kiriläiset tähtäävät seuraavaksi.