Ilmoittaudu kevätkaudelle 2024!

16.11.2023

Ilmoittautuminen joukkueisiimme on nyt auki! Voit ilmoittautua 29.12.2023 asti, tai niin kauan kuin paikkoja riittää. Tämän jälkeen avoimia paikkoja voi kysyä sähköpostilla info@kirigymnastics.fi.

Joukkueet aloittavat harjoitukset viikolla 2.

Päivitys 5.1.2024:

Myy-joukkueessa on muutama paikka vapaana (2020-2018 syntyneet). Jos haluat mukaan, voit laittaa viestiä info@kirigymnastics.fi.

Esiintyvät ja kilpailevat joukkueet (Nova, Leonis ja Lyra) eivät pääsääntöisesti ota uusia jäseniä kesken kauden. Katsomme kuitenkin jokaisen tilanteen aina yksilöllisesti, joten voit aina laittaa meille viestiä!

Toivotamme ryhmiimme tervetulleiksi kaikki lajista kiinnostuneet tytöt, pojat ja muut. Joukkueemme harjoittelevat joukkuevoimistelua ja osallistuvat voimisteluliiton alaisiin kilpailuihin ja/tai tapahtumiin iästä riippuen. Nuorimpien joukkuueet (alle 6v) ovat voimistelukoulu- joukkueita, jotka eivät vielä osallistu muihin, kuin seuramme omiin näytöksiin. Lue alta joukkueiden kuvaukset ja ilmoittaudu mukaan!

Kaikissa ryhmissä voi käydä kokeilemassa kaksi kertaa maksutta. Jos ette päätä jatkaa harrastusta tämän jälkeen, ilmoitattehan asiasta joukkueen valmentajille. Joukkueisiin tulee kaikissa tapauksessa ilmoittautua etukäteen.

Joukkueet keväällä 2024

Myy: 2018-2020 syntyneet. Harjoitukset 1 kertaa viikossa 1h 15 min, tiistaisin Mussalon liikuntahalli

Nova: 2016-2017 syntyneet. Harjoitukset 2 kertaa viikossa 1,5h kerrallaan, tiistaisin Mussalon Liikuntahalli, torstaisin voimistelukanveesi. Joukkue esiintyy Stara-tapahtumissa.

Nova-joukkue on toistaiseksi täynnä. Voit ilmoittaa kiinnostuksestasi sähköpostilla ja ilmoitamme jos keväälle vapautuu vielä paikkoja.

Leonis: 2014-2015 syntyneet. Harjoitukset 2-3 kertaa viikossa 2h kerrallaan. Vakiovuorot torstai ja perjantai, välillä myös tiistai tai lauantai. Joukkue kilpailee 8-10 vuotiaiden kilpailusarjassa.

Lyra: 2013-2014 syntyneet . Harjoitukset 3 kertaa viikossa 2h kerrallaan. Joukkue kilpailee 10-12 vuotiaiden sarjassa. Joukkueeseen voidaan ottaa tanssi/voimistelu/luistelu/cheer ym. taustan omaavia uusia harrastajia, ole yhteydessä info@kirigymnastics.fi niin kerromme lisää!

Kirittäret (Kotka ja Helsinki) yli 18 ja yli 25 harraste, Kysy lisää info@kirigymnastics.fi

Mitä harrastaminen maksaa?

Pyrimme pitämään kulut alhaisina jotta harrastaminen on saavutettavaa mahdollisimman monelle lapselle ja nuorelle. Voit lukea kustannuksista täältä: Maksut | Kotkan Kiri (sporttisaitti.com)

Lyhyesti tiivistettynä, joukkueiden kulut koostuvat seuraavasti:

Kaikille yhteiset kulut:

-kausimaksu (löytyy joukkueen sivuilta)

-Seuran jäsenmaksu (15€)

Stara- ja kilpailevien joukkueiden kulut lisäksi:

-Esiintymisasu

-Seuravaatteet

-Esiintymis/kilpailumatkat (osallistumismaksu, kuljetus, eväät tai ruokailu)

-Lisenssi

-Mahdolliset leirikulut ja hankinnat kuten tossut, narut, kuminauha tms.

Joukkueilla on mahdollisuus tehdä myös varainhankintaa kulujen kattamiseksi! Meillä ollaan tehty mm. buffet sekä tuotemyyntiä. Varainhankinta on sovittavissa oman joukkueen kesken!