Kilpa- ja Stara-joukkueiden ohjelmaleiripäivät

30.1.2023

Seuramme kilpa- ja Stara-joukkueet leireilivät viikonloppuna kotisaleilla kevätkauden ohjelmien parissa! Saimme Helsingistä kokeneet voimisteluvalmentajat ja -koreografit rakentamaan uudelle kaudelle uudet ohjelmat joukkueillemme. Voimistelijat ja valmentajat olivat erittäin innoissaan uusista koreografioista ja näitä lähdetäänkin ahkerasti harjoittelemaan!

Ilo ja innostus näkyi ja kuului voimistelijoista:
"Jee, tätä oli hauska tehdä!" -voimistelija
"Tosi kiva musiikki!" -voimistelija

Valmentajat, voimistelijat ja koreografit ahkeroivat upeasti pitkän viikonlopun ajan kevään kilpailuohjelmien parissa. Yhdessä tekeminen ja yhteisöllisyys siivittivät onnistunutta viikonloppua. Seuramme jäsenistöllä ja toimijoilla on kaikilla suuri seurasydän - oli hienoa nähdä kuinka seura- ja joukkuekavereita kannustettiin ja tsempattiin, opittiin uutta ja harjoiteltiin yhdessä. Antoisa viikonloppu jokaiselle!

Joukkueiden kisakausi käynnistyy huhtikuussa. Ennen kisakauden alkua järjestämme vielä kisakatselmuksen lauantaina 11.3.2023. Kisakatselmuksessa voimistelijoiden läheisillä on mahdollisuus tulla katsomaan ja kannustamaan voimistelijoita, kun uudet ohjelmat esitetään ensi kertaa yleisölle. Tervetuloa kannustamaan!

Kirittäret United, yli 18v.
Minor, Lyra, Leonis ja Nova -joukkueiden voimistelijoita leiripäivässä